2024. augusztus 19., hétfő

Székely Zsolt Ferenc: Aggódsz?




„ Semmiért se aggódjatok…” 
(Filippi 4,6)     


        Telefonon mondta nemrég valaki: „ a háborútól való félelemmel fekszem és kelek. Nem tudok szabadulni a félelemtől. A híreket böngészem és nem tudok megnyugodni”, mondta.  

Biztos vagyok abban, hogy te is aggódtál már. Tudod, hogy az aggódás mérgez, mégis aggódsz. Örömtelenné teszi a mindennapjaid. Tudod, nem ér semmit, mégis úrrá lesz rajtad.  

A mai igénk egy nagyon egyszerű kis mondatrész, ami így kezdődik: semmiért. Hallod testvér, mit mond ma az Ige Neked: semmilyen okod nincs az aggodalomra. Álljunk meg itt egy pillanatra. Te el tudsz képzelni egy hetet, egy napot úgy, hogy az aggódás szele ne érjen el? Lehet így élni egyáltalán?  

Önmagam erejéből képtelen vagyok aggódás nélkül élni. A gyógyszerek se segítenek, isteni beavatkozásra van szükségem.  

Ha felnézek a keresztre, látom, hogy Isten Jézusban mennyire szeret, hogy életét adja értem. Ha ez igaz, ha ezt el tudom hinni, megoldódik életem minden problémája. Jézussal minden más. Szavában hatalom van. Szavára eláll a vihar. Elillan a félelem. Már tudom, hogy életem és halálom az Ő kezében van a legjobb helyen, teljesen rá bízom magam, rá bízok mindent. Már semmi okom az aggodalomra.  

Forrás: Napi Ige és gondolat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése