2023. május 21., vasárnap

Sarah F. Adams: Hadd menjek, Istenem...




Hadd menjek, Istenem, 
Mindig feléd, 
Fájdalmak útjain 
Mindig feléd. 
Ó, sok keresztje van, 
De ez az én utam, 
Mert hozzád visz, Uram, 
Mindig feléd. 
 
Ha este száll reám, 
S csöndes helyen 
Álomra hajtanám 
Fáradt fejem: 
Nem lesz hol nyughatom, 
Kő lesz a vánkosom, 
De álomszárnyakon 
Szállok feléd.  

Szívemtől trónodig 
Mily szent csoda! 
Mennyei grádicsok 
Fényes sora. 
A szent angyalsereg 
Mind nékem integet; 
Ó, Uram, hadd megyek 
Én is feléd!  

Álomlátás után 
Hajnal, ha kél, 
Kínos kővánkosom 
Megáldom én. 
Templommá szentelem, 
Hogy fájdalmas szívem 
Uram, hozzád vigyem, 
Mindig feléd!  

Csillagvilágokat 
Elhagyva már, 
Elfáradt lelkem is 
Hazatalál. 
Hozzád, ha eljutok, 
Lábadhoz roskadok: 
Ottan megnyughatok 
Örökre én.     

Áprily Lajos fordítása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése