2014. június 12., csütörtök

Aranyosi Ervin: Szabad madár

Szabad madárként szállok fent,
a Föld alattam elsuhan. 
Látom a bűvös végtelent, 
ahol ti éltek oly sokan. 
Nincs tér, mely zord börtönbe zár 
időtlen lelkem - drága kincs. 
Az életem lebegve száll, 
mint vad folyó, ha gátja nincs. 
A múltam rég nem érdekel, 
jövőt többé nem építek, 
lelkem a széllel énekel, 
csak Istent félem, és hiszek. 
Napom előttem ott ragyog, 
számomra ez mindent jelent. 
Általa súlytalan vagyok, 
s élem a szépséges jelent. 
Felülről nézve - emberek - 
a Föld felbolydult hangyaboly! 
A titkot meg nem értitek, 
amely kihúz a súly alól. 
De felhők felett kél a Nap, 
- elménkbe tiszta fény hatol. 
Legyen létünkhöz bölcs alap, 
amely egy szebb világról szól. 
Szabad madárként szállok fent, 
a Föld alattam elsuhan. 
Legyen példa az életem, 
amit követtek majd sokan.

Forrás: Poet.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése