2017. december 31., vasárnap

Petőcz András: Zárójelvers op. 77.

((       Elindultam. Megnyugtató erőt érzek magamban,
         hosszú évek óta újból, megnyugtató erőt. Elindultam
         valahova, győzni akarok, bár nem tudom, mi ez
4       az akarat bennem, miért akarok győzni, és van-e
         győzelem egyáltalán. Valamitől erőssé lettem,
         nem érdekelnek már mindazok, akik korábban
         olyan szenvedélyesen érdekeltek, sokkal könnyedébb
8       lett körülöttem minden, világosabban, tisztábban
         látom, mi is éppen a dolgom. Valahogy frissebb lett
         a levegő is erre, ezt biztosan állíthatom, és vidámabb
11     is mindenki, körülöttem. Elindultam. Megnyugtató
         erőt érzek izmaimban,
         ismerem már a győzelem
14     ízét, és érezni akarom újból, fogaim között --- ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése