2023. június 29., csütörtök

Lukács Flóra: Rózsaszín

Azt kérted, a szigeten találkozzunk, 
reggel nyolckor, 
pedig előző este 
hajnalig együtt voltunk. 
Nem volt kedvem elindulni, 
nem szerettem a reggeli nagy beszélgetéseket, 
de belementem. 
Végig te beszéltél, 
huszonöt percig figyeltem is, 
aztán már csak arra gondoltam, 
mennyire kívánok egy rózsaszín vattacukrot. 
Túl sokat akartál. 
Nem tudtam mit kezdeni az egésszel. 
Leginkább untam. 
Egyébként is túl korán volt. 
Csak néztem a hátad mögött 
az árust, ahogy a cukrot a gépbe önti, 
és a hurkapálcára tekeri 
a hömpölygő anyagot. 
Gyerekek és párok kezében 
fújta a szél a kék és fehér, 
hosszabb, rövidebb szálakat, 
ahogy harapták, 
egyre szebbnek láttam őket. 
Egy óra múlva szakítottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése