2023. november 15., szerda

Fecske Csaba: Keresés

Uram már jó ideje nem talállak hiába kereslek 
mert én kereslek mint téli vad az etetőt 
volt idő mikor megmutattad magad 
ha fölnéztem az égre a te ragyogásodat láttam a csillagokban 
olyan otthonos volt a nyári éjszaka mint az anyaméh 
körülvett óvón a sötétség az esőben 
verítékező arcodat láttam emberi voltál 
megszólítható elérhető egyszerű volt veled az élet 
és most összezavarodtam hogy nem talállak 
mért bújtál el előlem legalább árnyékodat látnám 
csak egy szalmaszálat dobnál elém 
amiben megkapaszkodhatnék 
olyan kevéssel a semminél kevesebbel beérném 
Istenem add hogy legyél mindenáron 
meghallanám a némaságodat is 
nem kívánom hogy szeress csak érezzelek 
mint a vízben hozzám súrlódó halat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése