2021. december 16., csütörtök

Nagy Dániel: Aki szerelmes

Aki szerelmes, szerelmes regényeket vesz. 
Aki nem szerelmes, az is vesz egy-két 
szerelmes regényt. Aki nem szerelmes, 
de szerelmes akar lenni valamikor, 
azért még ő is beszerez néhányat a biztonság kedvéért. 

Én viszont még nem szereztem be egyet sem. 
Azért nem, mert én most nem szeretnék szerelmes lenni. 
Pedig tudom, milyen a szerelem. Puhítja a bőrt 
és méregteleníti a szervezetet. Na, akkor miért nem 
akarsz szerelmes lenni? Azért, mert sok a dolgom. 
Sok kis apró jelentéktelen dolog, de azok egyszerre, 
egy időben. Például ezért nem. Ráadásul itt az ősz. 
Mázsányi lombhulladék, bokrok apró termesei a kertbe. 
Ezekkel mi lesz szerinted, ha szerelmes leszek? 

Szóval most nem leszek szerelmes. 
Ha majd eltakarítom a szemetet 
az udvarról, és elintézem a dolgaim, 
akkor utána lehet róla szó. A szerelemről. 
Utána lehet, hogy én leszek a legszerelmesebb, 
a szerelem zászlóvivője, egy reklámguru, 
aki a szerelmet promótálja, de addig nem. 
Majd ha szerelmes leszek, szólok. Ti viszont 
nyugodtan legyetek szerelmesek. Én nem bánom. 
Éljen a szerelem, de tényleg! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése