2021. december 16., csütörtök

Nagy Dániel: Boldog

1. 
Nagyon boldog voltam, 
mert ma féláron moshattuk le a kocsit, 
és közben el tudtam magyarázni Lucának, 
mi is az az oktánszám.  

2. 
Nagyon boldog voltam, 
mert mikor nagyi megkért, 
hozzak be egy fél dinnyét 
a garázsból, tudtam, 
hogy ma biztos elegendő 
folyadékot visz a szervezetébe. 

3. 
Nagyon boldog voltam, 
mert azt álmodtam, 
hogy Albániában elfogadják 
az Erzsébet-utalványt, 
és vissza is adnak belőle. 

4. 
Nagyon boldog vagyok, 
mert még mindig emlékszem 
a napköziben lassan 
összehúzódó sebek illatára, 
és a stadion-magányban 
szerzett góljaimra. 

5. 
Nagyon boldog vagyok, 
mert tegnap először 
láttam a pékségben, 
ahogy a hideg lekvár 
összebújik a tészta melegével. 

6.
Nagyon boldog voltam, 
mert Kristóf makacs bokasérülése után 
Peti bácsi jelezte, hogy ne aggódjunk, 
Kristóf a jövő héten már újra pályára léphet. 

7. 
Nagyon boldog voltam, 
mert apa végre kiváltotta a horgászengedélyt, 
így most már végre nem szegjük meg a törvényeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése